مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 16:402020-04-01اجتماعي

تقدیر فرمانداری ملارد از خانه نشینی شهروندان در سیزده بدر 


سرپرست فرمانداری ملارد با تاکید بر اینکه در سیزده بدر امسال در سطح شهرستان ملارد کمترین تردد ممکن وجود داشت، افزود: شهروندان فهیم ملارد همراهی بی نظیر و قابل تقدیری برای خانه ماندن در 13 بدر داشتند.

- سرپرست فرمانداری ملارد با تاکید بر اینکه در سیزده بدر امسال در سطح شهرستان ملارد کمترین تردد ممکن وجود داشت، افزود: شهروندان فهیم ملارد همراهی بی نظیر و قابل تقدیری برای خانه ماندن در 13 بدر داشتند.

سجاد برنجی در گفت وگو با ایسنا، گفت: در سطح شهرستان ملارد در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نزدیک به 200 نقطه به طور کلی مسدود و یا محدودیت های تردد اعمال شد و تمامی ورودی های مناطق تفرجگاهی، گردشگری و تفریحی ملارد به طور کامل مسدود شد.

وی افزود: در شهر ملارد تنها در چهار نقطه ورودی های شهر باز بود که برای آن ها نیز محدودیت های تردد اعمال شد به شکلی که ورود ماشین های بومی و مجاز برای تردد توسط دستگاه های مکانیزه ضد عفونی می شدند که این موضوع مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری ملارد ادامه داد: عوامل پلیس راهور در ورودی ها و خروجی ها و همچنین سطح شهرستان حضور داشتند و برای خودروهای غیر مجاز جریمه صادر شد.

در سطح شهرستان بوستان ها نیز به طور کامل تعطیل بودند اما در کنار تمام این تمهیدات اتخاذ شده نکته حائز اهمیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر فرمانداری ملارد از خانه نشینی شهروندان در سیزده بدر 

تقدیر فرمانداری ملارد از خانه نشینی شهروندان در سیزده بدر